هر کسب‌وکاری دوست دارد با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را بگیرد. طبق نتایج نظرسنجی‌های مختلف و همچنین تجربه، کانال پیامکی زودبازده‌ترین و ارزان‌ترین کانال برای تبلیغات است.

image-20231105150146-1.jpeg

تبلیغات پیامکی بدون داشتن سامانه پیامکی نه‌تنها خوب پیش نمی‌رود، بلکه موثر و هدفمند هم نیست! در این مقاله، قرار است ببینیم سامانه پیامک انبوه چیست و یک راهکار بسیار ارزان، ولی هدفمند به شما ارائه دهیم؛ پس تا آخر با ما همراه باشید

سامانه پیامکی چیست؟

سامانه یا پنل پیامکی، چیز سخت و عجیبی نیست!‌ یک نرم‌افزار تحت‌وب ساده است که شرایط ارسال هزاران پیامک را در لحظه برای شما فراهم می‌کند. یک نرم‌افزار تحت‌وب ساده است که شرایط ارسال هزاران پیامک را در لحظه برای شما فراهم می‌کند. کارش این است که متن و شماره‌های مخاطبان را از شما بگیرد و پیامک را به‌طور اتوماتیک به دست آن‌ها برساند.

چرا به سامانه پیامکی نیاز داریم؟ چه ویژگی‌هایی دارد که برای ما خوب است؟ پرسش خوبی است! بیایید ببینیم.

ویژگی‌ها و مزایای پنل پیامکی

مهم‌ترین مزایای سامانه‌های پیامکی عبارت‌اند از:

بدون محدودیت برخلاف اپلیکیشن‌های ارسال پیامک، پیامک ارسال می‌کنید.

مقرون‌به‌صرفه‌تر از تمام روش‌ها حتی چاپ تراکت است؛ البته اگر پنل رایگانی انتخاب کنید!

گزارشی دقیق از کمپین در اختیارتان قرار می‌گیرد.

پشتیبانی در طول روز کنار شماست تا در صورت بروز مشکل، آن را برای شما حل کند.

امکان زمان‌بندی کمپین باعث می‌شود بدون مشکل و حتی در صورت عدم دسترسی به سیستم به دلیل نداشتن اینترنت، پیامک‌های شما ارسال شوند.

استفاده از اغلب پنل‌های پیامکی راحت و ساده است؛ ساخت کمپین سخت نیست و فقط به متن و لینک نیاز دارید.

امکانات پیشرفته‌ای مثل ماژول ارسال پیامک دارد تا پس از اقدام کاربر مثل خرید، پیامکی اتوماتیک ارسال شود.

امکان نوبت‌دهی، ارسال منطقه‌ای و… وجود دارد

برخی پنل‌ها مانند یکتانت با داشتن گروه‌های مخاطب متنوع، کمک می‌کنند پیامک دقیقاً به دست شخصی برسد که به محصول شما نیاز دارد

راه و روش ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند و ارزان

برای شروع کمپین پیامکی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

قبل از هرکاری باید پنل پیامکی تهیه کنید! ۲ گزینه پیش روی شماست:

  • خرید پنل پیامکی
  • استفاده از پنل‌های رایگان

یکی از بهترین پنل‌های پیامکی رایگان، پنل یکتانت است که امکانات متنوعی مثل زمان‌بندی کمپین و گروه‌های مخاطبان دقیق و متنوع دارد.

بعد از اینکه تکلیف پنل را مشخص کردید، باید یک خط اختصاصی بخرید. البته یکتانت این کار را هم برای شما راحت کرده است؛ چراکه تمام پیامک‌های شما از سرشماره‌های خود یکتانت ارسال می‌شوند و نیازی نیست خط بخرید!

چند مسئله را در نظر بگیرید:

  • برای استفاده از برخی پنل‌ها باید هویت خود را تایید کنید.
  • شما نمی‌توانید از شمارهٔ شخصی خود برای ارسال پیامک استفاده کنید.
  • بهتر است از قبل مخاطب خود را بشناسید (مثلاً کجا زندگی می‌کند، به چه چیزی علاقه دارد، شغل او چیست و…).
  • متن پیامک خود را از قبل آماده کنید.

ولی هزینه سامانه پیامکی چطور محاسبه می‌شود؟ اصلاً‌ استفاده از آن چقدر هزینه خواهد داشت؟

هزینه‌های پنل پیامکی در یک نگاه

در بخش قبلی به ۲ نوع پنل پیامکی اشاره کردیم؛ ولی اجازه دهید کمی بیشتر دربارهٔ هزینه‌ها صحبت کنیم.

هزینه‌های استفاده از سامانه‌های پیامکی به‌طور کلی عبارت‌اند از:

  • خرید پنل

  • خرید خط

  • دسترسی به برخی بانک‌های شماره‌

  • خرید ماژول‌های پیامکی

  • هزینهٔ ارسال پیامک

  • امکانات اضافه و پیشرفته

در برخی پنل‌ها مثل یکتانت، اغلب این موارد رایگان‌اند و هیچ هزینه‌ای ندارند.برای مثال، شما می‌توانید از بین گروه‌های مختلف پنل یکتانت مثل علاقه‌مندان به خرید لوازم آرایشی، صاحبان خودروی سواری یا ساکنان تهران، یکی را بدون پرداخت هزینه انتخاب کنید. پس خبری از خرید بانک شماره نیست! به‌طور کلی، تنها هزینه‌ای که بین پنل‌های پیامکی مشترک است، هزینهٔ ارسال خود پیامک است.

هزینه چطور حساب می‌شود؟ تعداد کاراکترهای پیامک ضربدر تعداد ارسال‌های موفق.

مثلاً اگر پیامک شما ۷۰ کاراکتر یا کمتر باشد، یک پیامک حساب می‌شود. پس از آن، مبلغ یک پیامک در تعداد ارسال‌های موفق (مثلاً ۹۰ هزار) ضرب می‌شود و هزینهٔ کل ارسال حساب می‌شود البته به این مبلغ، مالیات هم اضافه می‌شود که مبلغ ثابتی در تمام پنل‌های پیامکی است.

یکتانت یک خوبی دیگر هم دارد که به شما می‌گوید چند پیامک به دست مخاطب رسیده است، چند نفر روی آن کلیک کرده‌اند و هزینهٔ ارسال‌های ناموفق را هم به شما برمی‌گرداند.

خب، حالا وقت ساخت کمپین است!

۷ مرحله ساخت کمپین در سامانه پیامکی

چون استفاده از پنل پیامکی یکتانت رایگان است، ما مراحل ساخت کمپین در همین پنل را به شما می‌گوییم:

  • ابتدا در یکتانت ثبت‌نام کنید

  • پس از آن، اکانت خود را حداقل ۱ میلیون تومان شارژ کنید

  • حالا روی «ساخت کمپین» کلیک و کمپین «پیامک تبلیغاتی» را انتخاب کنید

  • در این مرحله، شما باید گروه مخاطبان خود را بر اساس نوع کسب‌وکارتان، علایق مخاطب، شغل افراد یا محل زندگی آن‌ها انتخاب کنید

راه و روش ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند و ارزان

  • در مرحلهٔ بعد، زمان و روز ارسال را مشخص کنید

  • حالا متن و لینک را به کمپین اضافه کنید

  • در آخرین مرحله هم بودجهٔ موردنظرتان را تعیین کنید (تعداد ارسال‌ها بر اساس بودجهٔ شما حساب می‌شود و اگر نیاز بود، بودجه را افزایش دهید)

حالا دیگر به‌خوبی با پنل پیامکی و مزایای آن آشنایید!‌ فقط کافی است به پنل پیامکی یکتانت بروید و اولین کمپین را بسازید.

کد خبر 804726

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha